Distances līgums
Distances līgums
Tā kā ZS “Baļļas” piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību vietnē www.medusballa.lv, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts DISTANCES LĪGUMS.
Šis Distances līgums (turpmāk tekstā – Līgums) tiek slēgts starp interneta tirdzniecības vietnes www.medusballa.lv īpašnieku ZS „Baļļas”, reģistrācijas Nr. 46101008197, juridiskā adrese: “Baļļas”, Turlavas pagasts, Kuldīgas novads, LV - 3329, (turpmāk tekstā – Pārdevējs), un Pircēju, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu www.medusballa.lv interneta tirdzniecības vietnē. Līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti www.medusballa.lv interneta tirdzniecības vietnē.
1. Līgums tiek noslēgts brīdī, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu un, atbilstoši šiem noteikumiem, ir veicis samaksu par preci.
2. Veicot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies, saprot un pilnībā piekrīt Līgumam un tā noteikumiem.
3. Pārdevējam ir tiesības bez brīdinājuma ierobežot Pircēja izmantojamos interneta tirdzniecības vietnes pakalpojumus, ja Pārdevējs uzskata, ka Pircējs var pārkāpt vai pārkāpj Līguma noteikumus, mēģina kaitēt Pārdevējam, interneta tirdzniecības vietnes darbībai vai drošībai, vai trešajām personām.
4. Interneta tirdzniecības vietnē visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli 21%. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.
5. Par pasūtīto preci un
izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties šādos veidos:
5.1. saņemot priekšapmaksas rēķinu un veicot bankas pārskaitījumu;
5.2. uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas ar maksājuma kartēm Visa/MasterCard vai Swedbank, Citadele, SEB banka un Luminor banka interneta bankām. Karšu un Banklink maksājumu apstrādi veic Paysera LT UAB no 29.04.2021.
6. Pārdevējs piedāvā izvēlēties vienu no trim preces saņemšanas veidiem:
6.1. Omniva pakomātā ATRAST TUVĀKO PAKOMĀTU
6.2. Venipak pakomātā vai Pickup punktā ATRAST TUVĀKO PAKOMĀTU VAI PICKUP PUNKTU
6.3. kurjers piegādā pasūtīto preci Pircēja norādītajā adresē Rīgā, pēc iepriekšējas vienošanās
6.4. Pārdevēja mazumtirdzniecības vietā veikalā “Baļļas medus un bišu lietas” Kuldīgā, Liepājas ielā 24;
7. Ja preces
piegādes veidu Pircējs norādījis saņemšanu veikalā Kuldīgā, to nepieciešams
izņemt 3 (trīs) darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs apstiprinājis, ka
pasūtījums sagatavots saņemšanai. Ilgāk prece netiek rezervēta.
8. Pircējam ir pienākums nodrošināt, lai pasūtījumā norādītā persona preču
piegādes brīdī atrastos pasūtījumā norādītajā adresē, uzrādītu kurjeram personu
apliecinošu dokumentu, bez kavēšanās pieņemtu preces, parakstītu pavadzīmi,
veiktu piezīmes pavadzīmē.
9. Ja Pircējs nav nodrošinājis 8. punkta izpildi, Pārdevējs neatbild ne par
kādiem Pircēja zaudējumiem, savukārt Pircējs sedz Pārdevējam ar preču piegādi
vai atgriešanu radušās izmaksas un zaudējumus. Pārdevējs ir tiesīgs izdevumu un
zaudējumu atlīdzību ieturēt no Pircēja iemaksātās summas, ja Pircējs nav
pieņēmis preci vai no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ Pircējam tā nav
izsniegta un tā tikusi atgriezta Pārdevējam.
Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka:
- Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.
- Atsakoties no pirkuma patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
- Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta.
- Pārdevējs saglabā tiesības ieturēt kompensācijas maksu vai atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā vai tā citādi zaudējusi savu sākotnējo izskatu.
- Pircēja pienākums ir 7 (septiņu) dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam.
- Pārdevējs atgriež pilnu atgrieztās preces vērtību (piegādes izmaksas nav iekļautas) Pircējam 30 (trīsdesmit) dienu laikā pēc preces pieņemšanas.
- Ja Pircējs atgriež preces Pārdevējam, izmantojot atteikuma tiesības, piegādes maksa Pircējam netiek atmaksāta.
- Preču atgriešanas izdevumus, izņemot, ja tiek atgrieztas Līguma noteikumiem neatbilstošas Preces, sedz Pircējs.
- Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631). PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
Lai saņemtu atteikuma vēstules veidlapu un vienotos par preces atgriešanu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: [email protected] vai pa tālruni: +371 63322656.