Piegāde un preču atgriešana
16. aprīlis, 2021 pl. 11:02
Piegāde
- 3,00 EUR - Omniva pakomātā - pasūtījumiem izmērā līdz 38 x 64 x 39 cm un 30kg svarā.
- 2,80 EUR - Venipak pakomātā vai Pickup punktā - maksimālais pakas svars 10 kg
- 8,50 EUR – pasūtījumu piegādāsim Rīgā jūsu norādītajā adresē iepriekš vienojoties;
- BEZMAKSAS – pasūtījumu saņem veikalā "Baļļas medus un bišu lietas" Kuldīgā, Liepājas ielā 24*;
- PIEGĀDES MAKSA, izvēloties kurjerpakalpojumu firmu, tiek aprēķināta saskaņā ar pakalpojuma sniedzēja cenrādi (attiecībā pret pasūtījuma izmēru un svaru). Par pasūtījuma piegādi Pārdevējs nosūta Pircējam atsevišķu priekšapmaksas rēķinu.
*Ja izvēlies pasūtījumu saņemt un apmaksāt veikalā Kuldīgā, to nepieciešams izņemt 3 (trīs) darba dienu laikā no brīža, kad esam apstiprinājuši pasūtījuma gatavību saņemšanai - ilgāk prece netiks rezervēta.
Drošu un ātru preču piegādi nodrošinām ar Omniva Latvija starpniecību.
Preču atgriešana
Pasūtīto preci ir iespējams atgriezt 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža.
Kā es varu atgriezt preci?
- Sazinies ar mums, rakstot uz [email protected] vai zvanot pa tālruni +371 63322656 un pastāsti ka vēlies atgriezt pirkumu;
- Mēs tev nosūtīsim atteikuma vēstules formu;
- 7 dienu laikā, kopš formas saņemšanas, atsūti mums atpakaļ aizpildītu atteikuma vēstuli un preci;
- Mēs novērtēsim atgrieztās preces kvalitāti, un 30 dienu laikā atgriezīsim preces vērtību.
Kādos gadījumos es varu atgriezt preci?
- Ja pārdomā un nolem, ka tomēr preci nevēlies;
- Ja prece neatbilst gaidītajai;
- Ja prece piegādes laikā ir bojāta (lai apliecinātu, ka bojājumi radušies piegādes laikā, lūdzam, bojātās preces saņemšanas brīdī, bojājumus nofotografēt un nekavējoties sazināties ar mums).
Kādos gadījumos preci nav iespējams atgriezt?
- Ja prece, atrodoties pircēja uzraudzībā, ir tīši vai netīši bojāta;
- Ja prece nav pilnā komplektācijā (iepakojums, detaļas, svars, daudzums);
- Ja prece, atrodoties pircēja uzraudzībā, ir zaudējusi savu sākotnējo izskatu.
Kas sedz atgriešanas izmaksas?
- Pircējs, izņemot gadījumos, kad tiek atgriezta piegādes laikā bojāta prece.
Preču atgriešanas kārtība notiek saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un reglamentējošiem Ministru Kabineta Noteikumiem Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255).
Iepazīsties ar DISTANCES LĪGUMU un uzzini vairāk par atteikuma tiesībām ŠEIT.